Hosting en Venezuela

• cyan color
  • green color
  • red color

Notice: Trying to get property of non-object in /home/topalg/www/plugins/joomfish/missing_translation.php on line 70
Friday's Topology Seminar 2009-2010
There are no translations available.

July 21st, 2010. 11:30. CRM
Jesús González (Cinvestav, México), Complejidad topológica y espacios de configuraciones.

March 26th, 2010. 9:30. CRM
Fei Xu
(UAB) An introduction to cohomology of finite categories.

January 29th, 2010. 9:00 CRM
Sarah Whitehouse (Sheffield) Integer-valued polynomials and operations in K-theory

October 2nd, 2009, 9:30 CRM
J. M. Cantarero
(CRM) Acciones de grupoides y teoría K equivariante

Seminari sobre categories diferencials graduades
Lloc: Aula S3, Facultat de Matemàtiques, Universitat de Barcelona (Gran Via, 585)
Horari: Cada dimecres a les 16.30
Durada: De març a juny de 2010 S'estudiaran les categories diferencials graduades i les seves aplicacions. La primera part del seminari es centrarà en els conceptes bàsics i en algunes aplicacions rellevants a teoria K, a l'homologia de Hochschild i a la conjectura de Deligne. En una segona part es tractaran breument alguns temes de recerca que han motivat el seminari: classificació de teories conformes de camps topològiques obertes de dimensió 2; la teoria topològica de cordes com a categoria diferencial graduada; espais de mòduli i geometria derivada; motius de Voevodsky mitjançant categories diferencials graduades.

Més informació: atlas.mat.ub.es/grgta/tqft